מנהל עסקים – מהות התואר - yam-ba.co.il -


by admin

תפקיד התקשורת, השיווק והמדיה בעבודתו של המנהל – חלק 2

פרגולות, מקלחונים

הצורך להתעדכן ולהיות
מעורה בכל מה שקורה בעולם הפך לקריטי יותר ויותר עבור המנהלים של ימינו, כאשר
העולם העסקי כולו מחובר ומרושת באמצעות התקשורת הלוויינית על אפיקיה השונים.

פן חשוב נוסף המאלץ
את המנהל הממוצע של ימינו להיות מחובר ללא הפסקה לאוטוסטראדות המידע השונות העוברות
באמצעי התקשורת והמדיה הוא התחרות הגוברת והתמידית בין חברות שונות ובין ענפים
שונים במשק המקומי והעולמי. גבולות הכלכלה העולמית הולכים ומטשטשים בזכות פיתוח
התקשורת לרמתה הנוכחית ומעבר, כך שמנהל חברה מסוימת צריך לחשוב בכל רגע נתון לא רק
על התחרות הצפויה לחברה אותה הוא מנהל מצד חברות שכנות בתחום, אלא גם מצד חברות
רבות הממוקמות בכלל בחלק אחר של העולם ועוסקות בתחומים אחרים.

תהליך הגלובליזציה
העולמי המואץ על ידי פיתוח התקשורת והמדיה הופך את סביבת העבודה של המנהל בימינו
ללחוצה יותר מאי פעם, מה שמביא מנהלים לנסות ולהשתמש במיטה האמצעים העומדים
לרשותו. אחד האמצעים העיקריים הללו הוא התקשורת והשיווק באמצעי המדיה השונים.